Krok 1 - Koszyk i kalkulacja
Jakość zdjęć
Przy wyborze parametrów zamówienia, system informuje graficznie czy jakość zdjęcia jest dostosowana do zamawianego formatu.
W fotolabie FotoPrint można wybrać jedną z dwóch "Usług" wywoływania zdjęć - papier Standard lub Kodak Premier Professional, od której również zależy końcowy wygląd odbitki. Więcej szczegółów dotyczących papieru można znaleźć na tej
stronie
Najwyższa jakość zdjęcia
Na zdjęciu wykonanym w najwyższej jakości nie widać pikseli, nawet oglądając je w powiększeniu (przez lupę). Zachowana jest pełna ostrość. Rozdzielczość odbitki w tej jakości mieści się pomiędzy 220 - 300 dpi (punktów na cal).
Dobra jakość zdjęcia
Zdjęcia dobrej jakości charakteryzują się tym, że przy bliższym przyjrzeniu się widać piksele, lub zdjęcie staje się rozmyte. Oglądając z pewnej odległości obraz wydaje się bardziej "miękki". Rozdzielczość odbitki w tej jakości mieści się w przedziale 160-220 dpi (punktów na cal).
Słabsza jakość zdjęcia
Na słabej jakości odbitkach nawet z pewnej odległości wyraźnie widać piksele lub zdjęcie jest bardzo rozmyte. Rozdzielczość zdjęcia jest mniejsza niż 160 dpi - jakość może nie być satysfakcjonująca!
Zamawianie tego samego zdjęcia w różnych formatach
Jeśli chcesz zamówić to samo zdjęcie w różnych formatach, skorzystaj z funkcji "Powiel zdjęcie"
- Kliknij w ikonę "Powiel zdjęcie".
- Powtarzaj operację, aż uzyskasz potrzebną ilość kopii.
Usuwanie zdjęć z listy zamówień:
- Kliknij w ikonę przypisaną do usuwanego zdjęcia.
- Wybrane zdjęcie zostanie usunięte z listy zamówień.
Ustawianie parametrów zamówienia
Możesz na dwa sposoby ustawiać parametry zamówienia:
- Ustawić wspólne parametry dla wszystkich zdjęć.
- Ustawić indywidualne parametry dla każdego zamawianego zdjęcia osobno.
Ustawianie wspólnych parametrów zamówienia dla wszystkich zdjęć:
-
Ze znajdującej się ponad listą zdjęć w koszyku, list wyboru, wybierz:
- format zdjęcia,
- rodzaj papieru,
- ilość odbitek.
- Kliknij przycisk "Ustaw", aby zatwierdzić wybrane parametry.
W polu "Podsumowanie" automatycznie wyświetli Ci się ilość zamawianych zdjęć oraz wartość Twojego zamówienia.
Obliczanie wartości zamówienia
- Po ustawieniu parametrów wszystkich zdjęć, automatycznie zostanie przeliczona wartość zamówienia uwzględniająca koszt wszystkich odbitek raz opłatę za otwarcie sesji.
- Obliczona cena nie uwzględnia kosztów przesyłki, które są ustalane w kolejnym kroku.
Obliczenie wartości zamówienia nie będzie możliwe, jeżeli nie zostaną ustawione parametry dla wszystkich odbitek.
Wartość zamówienia jest automatycznie przeliczana przy każdej zmianie parametrów odbitek.
Opłata za otwarcie sesji
Jest to opłata doliczana do każdego zamówienia, które zawiera niedużą ilość odbitek - szczegóły znajdziesz tutaj www.fotoprint.pl/cennik-zdjec.
Krok 2 - Wybór sposobu odbioru zdjęć
-
Zaznacz opcję sposobu odbioru zamówionych zdjęć:
- za pomocą przesyłki kurierskiej,
- za pomocą przesyłki pocztowej,
- w jednym z Punktów Kolektorskich (opcja ta jest czasowo niedostępna).
- Kliknij w przycisk "Dalej", aby określić dalsze szczegóły zamówienia.
Krok 3 - Wybór sposobu płatności
-
Następnie wybierz rodzaj płatności za zamówienie, masz do wyboru:
- przelew online,
- przelew tradycyjny,
- za pobraniem.
- Jeśli chcesz sam odebrać zdjęcia, sprawdź czy wszystkie dane wyświetlone w module "Dane odbierającego" zostały wprowadzone prawidłowo. Jeśli nie, uzupełnij je.
- W celu przejścia do dalszego etapu składania zamówienia kliknij w przycisk "Dalej".
Osoba odbierająca zamówienie może być inna niż zamawiająca. W takim przypadku zaznacz w module "Dane odbierającego" opcję "Zaznacz, jeśli ktoś inny odbierze za Ciebie zamówienie" i wypełnij pola wymagane.
Krok 4 - Podsumowanie zamówienia
Jeżeli wybrałeś odbiór zamówionych zdjęć za pomocą przesyłki pocztowej.
Jeśli wszystko jest zgodne ze złożonym zamówieniem i nie masz dodatkowych uwag, kliknij w przycisk "Zamawiam i płacę". Twoje zamówienie zostanie złożone. Na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia oraz jego podsumowanie.
Jeśli masz dodatkowe uwagi dotyczące zamówienia lub jego odbioru zamieść je w rubryce "Uwagi".
W przypadku, gdy przy podsumowaniu chcesz np. uzupełnić listę zamówień, kliknij w przycisk "Cofnij" aż do powrotu do listy zamówień.